עָמִית-נַסֵּחַ

פלטפורמת התרגול עָמִית-נַסֵּחַ בקורסים אקדמיים
הדורשים מענה על שאלות פתוחות

בקורסים רבים באקדמיה נדרשים הסטודנטים להשיב על שאלות פתוחות (להבדיל משאלות רב־ברירה), למשל בבית הספר למשפטים, במדעי הרוח, במדעי החברה ועוד. ברוב המקצועות אין הגשת מטלות לבדיקה במהלך הסמסטר, והישגיהם של הסטודנטים נמדדים בעיקר בבחינה מסכמת שציונה לרוב מנורמל. הבעיה המרכזית במצב הקיים היא שהסטודנט הממוצע אינו זוכה לתרגל את הידע שרכש לאורך הסמסטר ולקבל משוב על יישום הידע. בעידן הלמידה המקוונת הבעיה אף מחריפה, וללא למידה בין השיעורים אין שיפור ביכולות הסטודנטים, ועלולה להיות אף נסיגה. הסיבות המרכזיות למיעוט המשוב שניתן למטלות פתוחות הן משאבים מוגבלים ויחס חניכה לא מספק (סטודנטים רבים למרצה אחד) שעלול להביא לעומס עבודה רב מדי על המרצים. כתוצאה מכך חלק לא מבוטל מהסטודנטים מוותרים על תהליך הלימוד בזמן הסמסטר ומרכזים למידה של סמסטר שלם מספר ימים לפני הבחינה.

כמו כן כאשר סטודנטים מבקשים לתרגל שאלות, עליהם להעריך את הפתרון שניסחו בעצמם על סמך השוואה לפתרון מוצע ללא כלים ראויים להערכה אמיתית. לכן לעיתים הפעם הראשונה שבה הסטודנטים זוכים לקבל משוב או אינדיקציה לרמת השליטה בחומר היא כאשר הם מקבלים את ציונם בבחינה הסופית.

עָמִית-נַסֵּחַ היא פלטפורמת תרגול חדשנית המאפשרת למידה מתמדת לאורך הסמסטר בלי שתידרש השקעת משאבים נוספים מצד המוסד האקדמי

יתרונות השימוש בעָמִית-נַסֵּחַ עבור המוסד האקדמי

הפלטפורמה מאפשרת גמישות רבה בדרכי המישוב למטלות הפתוחות שניתנות לסטודנטים ובראשן הערכה עצמית והערכת עמיתים. פלטפורמת עָמִית-נַסֵּחַ מאפשרת לסטודנטים תרגול ענף בשאלות המוזנות מראש על ידי המרצה בפשטות ובקלות. הסטודנטים מצידם זוכים למשוב תכוף, נקודתי ומתמשך ביחס לכל המטלות שפתרו בתהליך הלמידה

אכיפת תרגול לאורך הסמסטר

משוב תכוף ויסודי לסטודנטים

שיפור הישגיהם של התלמידים

יצירת מאגר תרגולים לשימוש חוזר

אינדיקציה ביחס להתקדמות הסטודנטים משיעור לשיעור

גיוון הקורס

העצמת תחושת הערך העצמי בקרב הסטודנטים

מה ההבדל בין דרכי המשוב השונות?

המוסד האקדמי יכול להשתמש בכל אחת מאפשרויות המשוב שנזכרו על פי שיקול דעתו של המרצה ולפי שיתוף הפעולה מצד התלמידים. להלן מספר יתרונות ביחס לכל אחת מהאפשרויות:

הערכה עצמית:

הערכת עמיתים:

איך זה עובד?

שיתופי פעולה

נבו-המתמחה

המזנקה

Upventure

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

המכללה האקדמית צפת

המכללה האקדמית ספיר

המרכז האקדמי פרס

המכללה למינהל

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

המכללה האקדמית צפת

המכללה האקדמית ספיר

המרכז האקדמי פרס

המכללה למינהל

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

מי עומד מאחורי עָמִית-נַסֵּחַ?

חברת Y-factor היא חברת Ed-tech המפתחת פלטפורמת תרגול ואבחון פורצת דרך המתאימה לכל מקצועות הלימוד. הפלטפורמה מנטרת את תהליך הלמידה של התלמיד, מאבחנת את מיומנויות היישום ואת תהליכי קבלת ההחלטות שלו ומציעה פתרונות מותאמים אישית. מרבית טכנולוגיות הלמידה בשוק מתמקדות בהקניית הידע באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. הפתרון לא בהכרח ישים לכל הנמענים. אנחנו מבינים שתלמידים הם כמו טביעת אצבע: אין שניים זהים. חברת Y-factor שמה את התלמיד במרכז ומתאימה לו פתרונות מותאמים אישית. המיקוד שלנו הוא במיומנויות היישום של התלמיד בשונה מההתמקדות בידע ובכך אנחנו מעניקים לתלמידים ״חכות״ ולא ״דגים״. הטכנולוגיה שלנו מתמקדת באבחון כישורי היישום של התלמיד ומאפשרת לו לממש את הפוטנציאל שלו באמצעות הידע שהוא רכש.

לתיאום פגישה ופרטים נוספים